Post von Greg Theberge

alles mögliche (bevorzugt Ruhmloses) über die Ruhmlosen Vier...

Moderator: Benny

Post von Greg Theberge

Postby Augsburger Punker on Tue Feb 22, 2005 8:58 pm

Greg Theberge wrote:Hi George,I was on the Net German site and saw that you picked me as one of six starting hockey players for the Augsburg Panthers, Thank-you , Regards Greg Theberge # 7


Schön zu lesen, daß es ihn noch gibt. Aber - ist er das wirklich? Zu seiner Zeit gab's hier doch noch keine Panther!

Und: Ist er ein Trainerkandidat? Der letzte, der uns in die Play-offs brachte, war bekanntlich ein weiterer AEV-Allstar-Verteidiger ...
User avatar
Augsburger Punker
Vielposter
 
Posts: 287
Joined: Tue Jun 04, 2002 11:41 am

Return to RL4 Dorftratsch

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron